Szerviz és Jótállási információk


Üzleti szemléletünkben kulcsfontosságúnak tartjuk a kiemelkedő szintű és rugalmas kiszolgálást, vevőink gyors és pontos tájékoztatását. Folyamatosan keressük a lehetőséget, amiben javulni tudunk és arra törekszünk, hogy cégünk működésében csökkentsük a hibalehetőséget, viszont növeljük a teljesítőképeeséget. Gyorsan, precízen és ügyfélközpontúan kívánunk fellépni a piacon, és ebből az elképzelésből továbbra sem szeretnénk engedni.

Tájékoztatjuk ügyfeleinket hogy amennyiben, Hitachi , Navon, Telefunken televízió vagy Navon nagy fehéráru készüléke (hűtő, mosógép, mosogatógép, fagyasztószekrény ill. láda) hibásodik meg, abban az esetben a Szellemkép Bt-hez mint hivatalos márkaszerviz kell fordulnia:

A Szellemkép Bt elérhetőségei:

e-Mail: info@szellemkepbt.hu, hibabejelentes@szellemkepbt.hu

Telefonszám: 06-1-242-2274

Személyesen: 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 45/d.

Kérjük lehetőség szerint használja az elektronikus hibabejelentőt!

Elektronikus bejelentő lap: http://www.szellemkepbt.hu/biztositott-keszulek-hibabejelentese


Amennyiben Blaupunkt , Akai, Navon, A4tech , Leagoo, Doogee, háztartási kisgép, telefon, tablet, navigáció, porszívó, mikrohullámú sütő , audió és elektromos roller terméke hibásodik meg, abban az esetben az MCS Computer Kft-hez mint hivatalos márkaszerviz kell fordulnia:

Az MCS Computer elérhetőségei:

e-Mail: szerviz@hungaroflotta.hu

Telefonszám: +36-88-786-591

Személyesen: 8400 Ajka, Dobó Katica utca 2.

Készülékének garanciális jellegű meghibásodását az alábbi módokon jelentheti be:

    – postai úton beküldhető az MCS Computer szerviz címére: 8400 Ajka, Dobó Katica utca 2. (Kérjük a készüléket/készülékeket minden esetben tartozékaival, számla másolattal, pontos hibaleírással és elérhetőségekkel legyenek kedvesek elküldeni. Kérjük, a készülék/készülékek sérülésmentes becsomagolását. Amennyiben a gyári csomagolás nincs meg, a feladó köteles gondoskodni arról, hogy a termék sérülésmentesen érkezzen meg a szervizbe.)

    – leadhatja a vásárlás helyszínén a vásárlást igazoló dokumentumok kíséretében és a készülék összes tartozékával

    – vagy email-ben is lejelentheti a szerviz@hungaroflotta.hu email címre számlája csatolásával és egy rövid hibaleírás mellékelésével



Mit tudok tenni, ha lejárt a készülékem gyári garanciája vagy nem garanciális a meghibásodás jellege, de szeretném szervízbe küldeni?

Ha a készülék már garancia időn túl hibásodott meg vagy nem garanciális a javítás, a fenti szervízek tájékoztatásában leírt termék kategóriák alapján a megfelelő szervizbe kell eljuttatni személyesen vagy postai úton. Ebben az esetben a javítást térítési díj ellenében tudjuk elvégezni, melyről előzetes bevizsgálást követően árajánlatot küldünk.
Az árajánlatot elutasíthatja ez esetbe javítás nélkül vissza küldésre kerül a készüléket. Az árajánlat elfogadása után kerül sor a termék javítására.
Kérem, a csomagba mellékeljen a készülékről egy rövid hibaleírást valamint az Ön elérhetőségeit.


Hogyan tudok alkatrészt (akkumulátor/távirányító, stb.) rendelni?


Kérem, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@hungaroflotta.hu e-mail címen amelyben elküldi a készülék pontos típusát és mellékeljen egy fényképet a kért tartozékról. Térítés ellenében tudjuk Önnek a tartozékot küldeni. A vételárról válasz email-ban tájékoztatjuk. Amennyiben kéri az alkatrészt utánvételes csomagként küldjük ki.



Vezetőképző Akadémián kaptam a készülékemet, még garanciális és meghibásodott, mit tehetek ebben az esetben?


Kérjük, küldje el ügyfélszolgálatunk részére a Vezetőképző Akadémia által kiállított dokumentum másolatát e-mailben az ugyfelszolgalat@hungaroflotta.hu címre szkennelt formátumban, a készülék pontos típusát, valamint a gyári számát illetve a pontos hiba leírást és az Ön elérhetőségeit ahonnan elszállíthatjuk a készüléket garanciális szervizelésre.
Kérjük a készüléket/készülékeket minden esetben tartozékaival, Vezetőképző Akadémia által kiállított dokumentum másolattal, pontos hibaleírással és elérhetőségekkel legyenek kedvesek elküldeni. Kérjük, a készülék/készülékek. sérülésmentes becsomagolását. Amennyiben a gyári csomagolás nincs meg, a feladó köteles gondoskodni arról, hogy a termék sérülésmentesen érkezzen meg a szervizbe.