Gyakori és Hasznos kérdések
Üzleti szemléletünkben kulcsfontosságúnak tartjuk a kiemelkedő szintű és rugalmas kiszolgálást, vevőink gyors és pontos tájékoztatását. Folyamatosan keressük a lehetőséget, amiben javulni tudunk és arra törekszünk, hogy cégünk működésében csökkentsük a hibalehetőséget, viszont növeljük a teljesítőképeeséget. Gyorsan, precízen és ügyfélközpontúan kívánunk fellépni a piacon, és ebből az elképzelésből továbbra sem szeretnénk engedni.
Jótállási időn belüli készülékem meghibásodott, szeretném garanciális szervízbe eljuttatni. Mi a teendőm?
Amennyiben garanciaidőn belül meghibásodott a készülék, kérjük vegye fel a kapcsolatot a céggel, ahol a vásárlást végrehajtotta és ők gondoskodnak a termék szervizbe szállításáról. Ahol van lehetőség személyes átadásra, ott kérjük, a boltban történő jegyzőkönyv kitöltése során különös gondot fordítson a pontos hibameghatározásra (minél részletesebb és pontosabb a leírás annál sikeresebben tudja a szervíz a problémát feltárni és a készüléket javítani).
Mit tudok tenni, ha lejárt a készülékem gyári garanciája, de szeretném szervízbe küldeni?
Ha a készülék már garanciaidőn túl van, Ön beküldheti a 8400, Ajka, Dobó Katica utca 2. címünkre. Ebben az esetben a javítást csak térítési díj ellenében tudjuk elvégezni, melyről előzetes bevizsgálást követően árajánlatot küldünk. Ennek elfogadását követően kerül sor a termék javítására.
Kérem, a csomagba mellékeljen a készülékről egy rövid hibaleírást valamint az Ön elérhetőségeit.
Még jótállási időn belüli készülékemhez szeretnék alkatrészt (akkumulátor/távirányító, stb.) rendelni. Mi a teendőm?
Ebben az esetben térítésmentesen küldünk Önnek tartozékot. Kérem, vegye fel szervizünkkel a kapcsolatot a e-mail címen. Mellékeljen egy fényképet a kért tartozékról, valamint ha a készülék még garanciális csatolmányként küldje el a vásárlást igazoló számlát/blokkot vagy a kitöltött garanciajegyet szkennelve. Kérjük, az e-mailben írja meg ügyfélszolgálatunk részére, hogy hova szállíthatjuk a tartozékot, valamint a telefonos elérhetőségét.
Lejárt a készülékem jótállási ideje. Hogyan tudok alkatrészt (akkumulátor/távirányító, stb.) rendelni?
Ha a készülék már nem garanciális, bizonyos összeg ellenében tudunk Önnek tartozékot küldeni. A vételár részleteivel kapcsolatosan kérjük, vegye fel a kapcsolatot e-mailben ügyfélszolgálatunkkal a következő címen: . Mellékeljen egy fényképet a kért tartozékról, valamint egy szállítási címet és egy telefonos elérhetőséget. A fizetés szállításkor utánvéttel történik.
Hogyan tudom a TV készülékemet szervizelés céljából lejelenteni?
Ebben az esetben szkennelt vagy fénykép formájában küldje el szervizünk részére e-mailben a készülék kitöltött garanciajegyét vagy a vásárláskor kiállított számlát/blokkot, illetve az Ön telefonos elérhetőségét és címét ahonnan elszállíthatjuk a készüléket garanciális szervizelésre. Csomagolja össze a készüléket, lehetőleg a gyári csomagolásba és mellékeljen egy rövid hibaleírást a TV dobozába, a vásárlást igazoló dokumentumok másolatát valamint adjon meg egy elérhetőséget, melyen kérdés esetén elérjük Önt. Amennyiben a gyári csomagolás nincs meg, a feladó köteles gondoskodni arról, hogy a termék sérülésmentesen érkezzen meg a szervizbe.
Vezetőképző Akadémián kaptam a készülékemet, még garanciális és meghibásodott, mit tehetek ebben az esetben?
Kérjük, küldje el ügyfélszolgálatunk részére a Vezetőképző Akadémia által kiállított dokumentum másolatát e-mailben a címünkre szkennelt formátumban, amelyen látható a vásárlás dátuma, valamint az Ön telefonszámát és címét ahonnan elszállíthatjuk a készüléket garanciális szervizelésre. Kérjük, a dobozba mellékelje a Vezetőképző Akadémia által kiállított dokumentum másolatát és egy rövid hibaleírást, valamint telefonos elérhetőséget.
Személyesen leadhatom-e valamelyik címükön a hibás készüléket?
Postai úton vagy futárszolgálat segítségével tudja felénk eljuttatni a meghibásodott készülékét.