Letölthető dokumentumok:
Letölthető dokumentumok:
Szellemkép Bt.
Amennyiben Hitachi, Navon, Telefunken televízió vagy Navon MDA készüléke (hűtő, mosógép, mosogatógép, fagyasztószekrény ill. láda) hibásodik meg, abban az esetben a Szellemkép Bt.-hez mint hivatalos márkaszervizhez kell fordulnia:
Kérjük, részesítse előnyben az alábbi elektronikus hibabejelentőt!
Elektronikus bejelentő lap: http://szellemkepbt.hu/garancialis-vagy-fizeto-hibabejelentes



SDH Szerviz
Amennyiben Blaupunkt, Akai, Navon, A4tech, Leagoo háztartási kisgép, telefon, tablet, navigáció, porszívó, mikrohullámú sütő, audió és elektromos roller terméke hibásodik meg, abban az esetben az SDH Szervizhez mint hivatalos márkaszervizhez kell fordulnia:
Készülékének garanciális jellegű meghibásodását az alábbi módokon jelentheti be:
Postai úton beküldhető az SDH szerviz címére: 8200 Veszprém, Jutasi út 3.
Kérjük, a készüléket/készülékeket minden esetben
- tartozékaival,
- számla másolattal,
- pontos hibaleírással,
- elérhetőségekkel legyenek kedvesek elküldeni.
Kérjük, a készülék/készülékek sérülésmentes becsomagolását. Amennyiben a gyári csomagolás nincs meg, a feladó köteles gondoskodni arról,
hogy a termék sérülésmentesen érkezzen meg a szervizbe!
Illetve leadhatja a vásárlás helyszínén a vásárlást igazoló dokumentumok kíséretében és a készülék összes tartozékával,
vagy email-ben is lejelentheti a szerviz@hungaroflotta.hu címen, számlája csatolásával és egy rövid hibaleírás mellékelésével.





Hatályos kormányrendelet
Tisztelt Partnerünk!
A 2021. január 1-én hatályba lépett 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet módosítása értelmében, megváltoztak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló feltételek Magyarországon.
A Hungaro Flotta Kft. által forgalmazott termékek esetén az alábbi változáskat foganatosítjuk, összhangban a kormányrendelet módosításával:
Az érvényes jogszabályoknak megfelelően a Hungaro Flotta Kft. által biztosított jótállási jegy kitöltése és hitelesítése a kereskedő hatásköre.
A szükséges adatok feltüntetésén kívül:
- készülék adatok,
- vásárlás dátuma,
- eladási ár,
a dokumentumot aláírással kell ellátni és le kell bélyegezni.
Az eddig használt jótállási jegyünk mind formailag, mind tartalmilag megváltozik.
A módosított szövegben tájékoztatást nyújtunk a végfelhasználók számára az eladási árhoz kötött sávos jótállási időtartamokról és a gyártói jótállás hosszáról, továbbá rögzítésre kerül egy új kitöltendő rész, a termék bruttó fogyasztói ára.
A 2020 december 9.-e után kiszállított termékek esetében az új jótállási jegyeket biztosítjuk a termékekhez.
Az ezen időpont előtt kiszállított termékekhez pedig a weboldalunkon keresztül – letölthető formátumban – biztosítjuk a jótállási jegyet, ill. igény esetén postázzunk az Önök által megadott címre.
A jótállási jegyben tájékoztatást nyújtunk a javítás elvégzésre vonatkozó határidőről, a tájékoztatás körülményeiről; a készülékcserére és az elállásra vonatkozó feltételekről.
A törvényben előírt sávos értékhatáron felül – meghatározott termékek esetén – alapesetben biztosítunk:
- 2 év:
- Navon robot porszívó
- Blaupunkt háztartási gépek
- 3 év:
- Navon háztartási nagygépek
teljes körű jótállást értékhatártól függetlenül.
A Hitachi és Navon televíziók 3 év garanciával kerülnek forgalmazásra, amelyet akciós jelleggel plusz garanciaidővel hosszabbítunk meg – az eddigiekhez hasonlóan -, regisztrációhoz nem kötött voucher formájában. Az akció részleteiről minden esetben időben értesíteni fogjuk a termékek forgalmazóit.
Minden egyéb általunk disztributált termék esetében a gyártó által meghatározott garancia érvényes:






























Az ott található linken keresztül nyomtatható a termékekhez tartozó jótállási jegy.
Amennyiben postai úton szeretné megkapni garanciajegyeinket, kérjük jelezze:
- az Önnel kapcsolatban álló kereskedő kollégánknak,
- vagy e-mailen az ugyfelszolgalat@hungaroflotta.hu címen.
Kérdések/válaszok (FAQ)
Ha a készülék már garancia időn túl hibásodott meg vagy nem garanciális a javítás, a fenti szervíz információk tájékoztatásában – a fent leírt termék kategóriák besorolása alapján – a terméket/termékeket a megfelelő szervizbe kell eljuttatni személyesen vagy postai úton. Ebben az esetben a javítást térítési díj ellenében tudjuk elvégezni, melyről előzetes bevizsgálást követően árajánlatot küldünk.
- Ha az árajánlatot elutasítja, ez esetben javítás nélkül kerül visszaküldésre a készülék.
- Ha az árajánlatot elfogadja, ezután kerül sor a termék javítására. Kérjük, a csomagba mellékeljen a készülékről egy rövid hibaleírást, valamint az Ön elérhetőségeit.
- Kérjük, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@hungaroflotta.hu e-mail címen, amelyben elküldi a készülék pontos típusát, továbbá mellékelve egy fényképet a kért tartozékról. A tartozékot térítés ellenében tudjuk Önnek küldeni!
- A vételárról válasz e-mail-ben tájékoztatjuk.
- Amennyiben kéri az alkatrészt, utánvételes csomagként küldjük ki.
Kérjük, legyenek kedvesek minden esetben küldjék el ügyfélszolgálatunk részére (ugyfelszolgalat@hungaroflotta.hu címre) szkennelt formátumban
- a Vezetőképző Akadémia által kiállított dokumentum másolatát,
- a készülék pontos típusát,
- valamint a gyári számát,
- pontos hiba leírását
- és az Ön elérhetőségeit, ahonnan elszállíthatjuk a készüléket garanciális szervizelésre.
Kérjük, ezen felül a készüléket/készülékeket minden esetben tartozékaival, Vezetőképző Akadémia által kiállított dokumentum másolattal, pontos hibaleírással és elérhetőségekkel legyenek kedvesek elküldeni.
Kérjük, a készülék/készülékek sérülésmentes becsomagolását! Amennyiben a gyári csomagolás nincs meg, a feladó köteles gondoskodni arról, hogy a termék sérülésmentesen érkezzen meg a szervizbe.